Medya Planlama ve Satın Alma

Medya Planlama ve Satın Alma

İş ortağımızın satış ve karlılık hedefleri doğrultusunda en uygun hedef kitle seçilir. Sektör verileri ışığında bu hedef kitleye ulaşan mecralar için medya planlaması yapılır. Öngörülen bütçe ile bu medya planlaması üzerinden en efektif satın alma gerçekleştirilir. Amaç; reklam bütçesini minimize, geri dönüşü maksimize etmektir.

Planlama süreci içinde 4 faktörü dikkate ederiz.

  • Kaç kişiye ulaşılacak
  • Hangi medya platformu kullanılacak
  • Hangi sıklıkta reklam yayınlanacak
  • Her medyaya ne kadar bütçe ayrılacak.

Markanızın hedef kitlesi ve demografik kategorisi ile sekör kategorileri arasında tam bir uyum ve entegrasyon sağlayarak planlama süreci yönetiyoruz.

Alem Reklam Ajansı